رئیس جهاد دانشگاهی فارس عنوان کرد: دهه کرامت در چند برنامه خلاصه نشود

فارس رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس، دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای افزایش روحیه کریمانه و بزرگ منشانه جامعه با تاسی به اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: نباید گرامیداشت دهه کرامت، در برگزاری چند مراسم خلاصه شود، بلکه باید با برنامه ریزی مدون، سبک زندگی اهل بیت(ع) را ترویج داده و آنرا برای همیشه در زندگی اقشار مختلف جاری نماییم.
دکتر مظاهر بابایی چهارشنبه ۲۶ خرداد در مراسم گرامیداشت دهه کرامت و بزرگداشت روز حضرت احمدبن موسی(ع)، که با حضور اعضای جهاددانشگاهی فارس با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، ضمن تذکر این نکته که با کرامت ترین افراد نزد خداوند، با تقواترین آنان است، اظهار داشت: کرامت به معنای بزرگواری، بزرگ منشی، بلند نظری، فتوت، مردانگی و جوانمری است.
بابایی با یادآوری این که کلمه “کرامت” به معنای “بخشش، دوری از پستی و پلیدی ها، منزه بودن از تمام بدی ها و دارا بودن روح بزرگ یاد می شود”، دهه کرامت را فرصتی ناب برای ارتقای شان و منزلت انسانی با تمسک به سبک زندگی و سیره خاندان دانست و اضافه کرد: اسلام بعنوان دینی انسان ساز، مداوما بر ضرورت کوشش برای ارتقاء شان و منزلت انسان، توسط هر فرد از مسلمانان، تاکید کرده است.
رئیس جهاددانشگاهی فارس همینطور دهه کرامت را فرصتی برای پرهیز از نقد غیرمنصفانه، قضاوت زود هنگام و پرهیز از بردن آبروی مومن برشمرد و اظهار داشت: آبروی مومن در دین مبین اسلام و بزرگان مسلمانان، اهمیت والایی دارد و حفظ آن لازم شمرده شده است.
شرکت در انتخابات عمل به مسئولیت اجتماعی است
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به درپیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، این رویداد را دارای اهمیت بالایی برشمرد و ضمن تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، مشارکت مردم در این صحنه را افزایش اقتدار نظام اسلامی در سطوح بین المللی ارزیابی و افزود: وظیفه شرعی و اجتماعی همه ایرانی ها است که در انتخابات شرکت نمایند.
رئیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس تصریح کرد: اگر مقرر است نسبت به جامعه و کشور احساس مسئولیت نماییم و اگر مدعی پاسداشت خون شهدا هستیم، باید در انتخابات پیش رو مشارکت آگاهانه و بالا را رقم بزنیم.
رئیس جهاددانشگاهی فارس افزود: مردم خود به خوبی می دانند که در این مقطع حساس به چه کاندیدای اصلحی رای دهند که در مدیریت کشور، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را در اولویت قرار بدهد.
بابایی عملی شدن دو مولفه احساس مسئولیت و بهبود وضعیت معیشتی را تنها در توان یک دولت جهادی و انقلابی دانست و اظهار داشت: امروز توان علمی، سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور جایگاه خوبی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زده است.
رئیس جهاددانشگاهی فارس همینطور با تکیه بر استفاده از ظرفیت های رسانه ملی و فضای مجازی برای انتخاب اصلح، اظهار داشت: صرف نگاه به تبلیغات، شعار و وعده ها نمی تواند مشخص کننده جایگاه افراد باشد بلکه عملکرد کاندیداها، همچون آیتم هایی است که باید مدنظر افراد قرار گیرد.
بابایی با ابراز امیدواری نسبت به این که روز جمعه شاهد رقم خورد خیر و صلاح نظام اسلامی ایران به دست ملت رقم بخورد، تصریح کرد که جهاددانشگاهی همواره همراه و حامی دولت های منتخب مردم بوده است.