با برگزاری رویدادهای فناورانه ؛ ارائه بیش از هزار و ۹۰۰ نیاز فناورانه از طرف صنایع

به گزارش ربات کشاورز مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اعلان اینکه ۱۹۹۰ نیاز از طرف صنایع در رویدادهای نیازهای فناورانه ارائه شده است، بیان کرد: تا حالا ۴۵ قرارداد بین صنایع و دانش بنیانها منعقد شده است.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، مرضیه شاوردی امروز در رویداد تبادل فناوری در زمینه حمل و نقل نوین که بصورت آنلاین در محل صندوق نواوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: تا حالا رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه ای در زمینه های مختلف برگزار شده که منجر به قراردادهای فناورانه بین شرکتها و صنایع شده است.
وی با اشاره به این حوزه ها اظهار داشت: صنعت گاز، کاشی و سرامیک، صنایع غذایی، فولاد، تستا، فرودگاهی، تعمیر و نگهداری هواپیما، فضایی، نفت، خودرو، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، رباتیک و هوش مصنوعی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت هوشمند پسماند همچون صنایعی بودند که رویدادهای فناورانه حول این مباحث برگزار شده است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اعلان اینکه ۱۴ رویداد فناورانه در سال ۹۸ و ۱۱ رویداد فناورانه در سال ۹۹ برگزار شده اند، اظهار داشت: تا حالا قراردادهایی برای اجرای پروژه ها به انعقاد رسیده بصورت کلی ۴۵ قرار داد با حجم ۶۰۰ میلیارد تومان حجم این قراردادها بوده است.
وی افزود: طی این رویدادها از طرف صنایع مختلف هزار و ۹۹۰ نیاز فناورانه ارائه و ۳ هزار و ۱۸۹ جلسه مذاکره اجرا شد.
وی با اشاره به برگزاری رویداد امروز اظهار داشت: در رویداد امروز ۲۲ نیاز فناورانه از طرف صنایع در رابطه با حمل و نقل ارائه شده و از طرف دیگر ۸۰۰ شرکت فناوری در این عرصه شناسایی شدند و ۹۸ شرکت برای حضور در این رویداد آمادگی خودرا اعلام نمودند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، در این رویداد ۱۲ قرارداد پژوهشی بین شرکتها و استارت آپهای دانش بنیان با شرکت متروی تهران منعقد شد. این قراردادهای پژوهشی در امتداد طراحی و تولید سیستم های ترمزریال ترمومتر روغن و سیم پیچ با تکنولوژی های نوین، تولید درایو، باتری نیکل کادمیوم و انجام مطالعات پژوهشی و امکان سنجی های دیگر در حوزه مترو بوده است.

منبع: