سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می کند دستاورد نگاهی به رساله های برتر دانشجویی

به گزارش ربات کشاورز دانشجویی «دستاورد» با محوریت گفتگو پیرامون رساله های برتر دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، با عنایت به این که دانشجویان امکان اندکی برای معرفی دستاوردهای علمی خود به جامعه دارند و رساله های خوب دانشجویان به سطح کاربردی و عملیاتی نمی رسد، طرح علمی- دانشجویی «دستاورد» که به همت دبیرخانه فعالیتهای علمی و فناورانه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود، فرصتی فراهم آورده است تا با برگزاری برنامه هایی، مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید، سیاست گذاران و مسؤلان، کارشناسان و صاحب نظران و حتی صاحبان صنایع و کسب و کارها، با دستاوردهای علمی، اختراعات، پروژه های تحقیقاتی و رساله های کاربردی دانشجویان آشنا گردند.

معرفی دستاوردهای دانشجویی در چارچوب نشست‎ های برخط، محتواهای چندرسانه ای، اینفوگرافیک، رویدادهای مساله محور، همچون برنامه های این طرح عنوان شده است.

در اولین برنامه طرح «دستاورد» که به صورت آنلاین برگزار می شود، رساله دانشجویی با مبحث «ارائه معیاری بیومکانیکی برای بازسازی حفره های به جا مانده بعد از تخلیه تومور استخوانی» توسط آزاده قوچانی، دکتری مهندسی پزشکی عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، این برنامه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶: ۳۰ برگزار شده و علاقه مندان می توانند با رفتن به صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به نشانی isojd@ این برنامه را مشاهده کنند.