برگزاری مراسم اهدای جوایز رویداد اکسیر هنر

ربات کشاورز: مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد اکسیر هنر بامداد امروز، با حضور رئیس مرکز رشد دانشگاه هنر و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر اجرا شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد اکسیر هنر با حضور عباس افتخاری عضو هیات علمی دانشگاه هنر و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه، امین مختاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و همین طور شهرام جهانی و رامین فنائیان از مسئولین مرکز رشد و کارآفرینی بامداد امروز، دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در محل ساختمان مرکز رشد دانشگاه هنر اجرا شد.
در این مراسم افتخاری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین رویداد اکسیر هنر و همکاری با مجموعه جهاد دانشگاهی، به سفارش هایی درباب توسعه کسب وکار به برگزیدگان این رویداد پرداخت و اظهار داشت: گروههای فعالی که توانستند از سایرین کمی بهتر و در این رویداد بعنوان برگزیده شناخته شوند، توجه داشته باشند که درآمدزایی و بازارکار بعنوان با اهمیت ترین فاکتور باید مورد تمرکز فعالیت گروه ها باشد؛ چونکه فقط کیفیت بالا و مطلوب به مثابه نتایج نهایی یک کسب وکار ارزیابی شود.
همین طور در ادامه مختاری به ارائه گزارشی از اطلاعات آماری رویداد، کارگاه های برگزار شده و خروجی های نهایی بخش های مختلف این رویداد پرداخت و اظهار داشت: طبق ارزیابی های جهاد دانشگاهی، نخستین دوره این اکسیر هنر نمره قبولی می گیرد و امیدوار هستیم دوره های آتی این رویداد با همکاری مرکز رشد دانشگاه هنر توسعه بیشتری پیدا کند و این فعالیت کارآفرینانه بعنوان درگاه ارتباطی و شناسایی دانشجویان و فعالان حوزه کسب و کارهای هنری با مرکز رشد دانشگاه باشد.
در آخر این مراسم گروه مدولار کیوب (رتبه اول)؛ گروه شوت شات (رتبه دوم) و گروه خلاق پرداز (رتبه سوم) لوح تقدیر و همین طور هدایای خودرا دریافت نمودند.
شایان ذکر است دکتر مهدی اصلاح فلاح عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، دکتر بهرام جلالی پور عضو هیات علمی گروه تئاتر دانشگاه هنر و بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر بعنوان اعضای هیات داوران این رویداد، به داوری ارائه های شرکت کنندگان پرداختند.
همین طور گروههای استارتاپی شرکت کننده این رویداد در کارگاه هایی با عناوین «تعیین مسیردیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها»، «اهمیت داستان گویی برای توسعه کسب و کار»، «ارائه موثر استارتاپ برای مدیران و سرمایه گذاران» را با هدف تقویت ارائه های خود شرکت کردند.
نخستین رویداد اکسیر هنر توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه هنر انجام شد.

منبع: