خلیج فارس به روایت باستان شناسان

ربات کشاورز: «میراث تاریخی خلیج فارس؛ شناخت و حفاظت آن» با حضور باستان شناسان و پژوهشگران خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس به بحث گذاشته می شود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، این نشست از مجموعه رویدادهای در ارتباط با پانزدهمین همایش ملی علمی ـ فرهنگی خلیج فارس است که ساعت ۱۴ شنبه، دهم اردیبهشت ماه به شکل حضوری و مجازی برگزار می گردد.
دکتر حسین توفیقیان، عضو هیأت علمی پژوهشکده دیرینه شناسی و دکتر شهرزاد امین شیرازی، عضو هیأت علمی پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی سخنرانان این نشست هستند.
این نشست در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، ساختمان شماره ۲ جهاددانشگاهی، پلاک ۷۲، طبقه دوم برگزار می گردد که از راه سامانه‌ی رویدادهای فرهنگی جهاد دانشگاهی (roytab.ir) و اینستاگرام مرکز گردشگری istta.ir به صورتِ آنلاین هم پخش خواهد شد.

رویدادهای در ارتباط با پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری بعضی از واحدهای جهاددانشگاهی از آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شده است و تا مردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

منبع: