افتتاح پایگاه اطلاع رسانی جدید انتشارات جهاد دانشگاهی

به گزارش ربات کشاورز پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با هدف معرفی کتاب های انتشار یافته و اطلاع رسانی از فعالیتهای فرهنگی انتشارات این نهاد افتتاح شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، این پایگاه با هدف معرفی کتاب های انتشار یافته جهاددانشگاهی و اطلاع رسانی از فعالیتهای فرهنگی انتشارات جهاددانشگاهی و عرضه خدمات علمی و فرهنگی به دانشجویان و اساتید به راه افتاده است.
این پایگاه شامل بخش های بانک کتاب، شعب و فروشگاه ها، رویدادها، اخبار، چند رسانه ای، نوشتار فرهنگ، پیشنهاد چاپ و… است.
دراین پایگاه اطلاعات بیشتر از ۱۱ هزار عنوان کتاب انتشار یافته انتشارات جهاددانشگاهی از سال ۱۳۵۹ تا کنون ثبت شده و در دسترس عموم قرار دارد. همینطور تازه های نشر انتشارات جهاد دانشگاهی قابل مشاهده می باشد.
در بخش رویدادها، اطلاعات رویدادهای فرهنگی انتشارات جهاددانشگاهی مانند جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، جشنواره ملی رساله سال، جشنواره کتاب و رساله سه دقیقه ای و کنفرانس بین المللی نشر قابل دسترس است. همینطور ثبت نام و ارسال آثار در این رویدادها از راه این سامانه انجام می شود.
در این پایگاه خدمات چاپ کتاب از راه لینک پیشنهاد چاپ کتاب عرضه می شود. برگزاری مسابقات کتابخوانی و دسترسی به متن کامل مجلات نوشتار از دیگر امکانات این سایت است.
بخش چند رسانه ای شامل گزارش تصویری، فیلم و صوت از برنامه ها و فعالیتهای انتشارات جهاددانشگاهی است.
به نقل از جهاد دانشگاهی، علاقه مندان می توانند با رفتن به آدرس https: //isba.ir از این پایگاه دیدن کنند.