مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی البرز

البرز رئیس جهاد دانشگاهی البرز از افتتاح  مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی اطلاع داد و اظهار داشت:   راه اندازی این مرکز در ادامه زنجیره خدمات علمی گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان است و امیدواریم این مرکز به کاهش صدمه های روانی کمک نماید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، احمدرضا فیروزی در مراسم افتتاح مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی که روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه با حضور مسؤلان این نهاد و رئیس سازمان نظام روانشناسی انجام شد، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک زیست بوم کامل است، اظهار نمود: حوزه های مختلف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و تجاری سازی این نهاد در این زیست بوم نقش بال هایی را دارند که در تعامل با یکدیگر در بالندگی و موفقیت سازمان ایفای نقش می کنند.
وی با بیان عملکرد خوب جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش اظهار داشت: در سطح ملی با نگاه و حمایت ویژه مقام معظم رهبری در سطح کشور ۴۱ طرح فناورانه درحال اجراست که دانش فنی تولید رام قطار یکی از این طرح های فناورانه است که برای نخستین بار در کشور در دو سال قبل در جهاد دانشگاهی صورت گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه در البرز آمادگی فعالیت در حوزه های مختلف بخصوص علوم انسانی را داریم، اظهار نمود: در البرز که بعنوان استان علم و فناوری مطرح است، به حوزه علوم انسانی کمتر توجه شده است. البرز در خیلی از شاخص ها رتبه خوبی ندارد و دارای رتبه های اول در خیلی از صدمه های اجتماعی است؛ ازاین رو لزوم رسیدگی به این حوزه بیشتر از پیش احساس می شود.