از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام شد؛ چهارمین عنوان کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت

به گزارش ربات کشاورز، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» را بعنوان چهارمین کتاب از سومین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی ˮهشت بهشتˮ معرفی نمود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، نویسنده این کتاب «بهزاد دانشگر» و راوی آن «نوید نجات بخش» است. این کتاب، حرکت به سمت یک اتفاق بزرگ را روایت می کند.

در معرفی کتاب آمده است: «این متن حاصل گفت وگوهای من (نگارنده) و نوید نجات بخش (راوی) و دیدارهای مکرر من از بهیار صنعت سپاهان در سال ۱۳۹۵ است. اما این متن در این سال ها توفیق نشر نمی یافت تنها به یک دلیل. نوید نجات بخش نگران بود که این متن به دنبال بت سازی از او و برجسته کردنش باشد. در این سال ها، مدام تکرار می کرد، نوید نجات بخش اهمیتی ندارد. این مسیر است که اهمیت دارد، مسیری که نوید نجات بخش با پیمودنش توفیقات زیادی به دست آورده است. پس باید از مسیر گفت. من این سال ها تلاش کردم او را قانع کنم که آن مسیر، بدون تجربه های شخصی نوید نجات بخش، می شوند یک مشت تعاریف و مفاهیم و کلیات که همه جا گفته می شود، اما کسی به آنها اطمینان نمی نماید. کسی درک مشترکی از آنها ندارد و اگر نبود تاکید رهبر انقلاب در روایت فتوحات اقتصادی و علمی و صنعتی، شاید همه توضیحات من بی اثر می ماند. پس اگر جایی بیش از حد به وی پرداخته شده است، حاصل ناتوانی نگارنده در روایت مسیر بوده، نه خواسته نوید نجات بخش.»

دانشجویان علاقه مند مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت می توانند جمعه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۲۴ با رفتن به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BooKRc.ir در این مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند.
نسخه الکترونیکی کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» در بن سازه (پلتفرم) طاقچه موجود است. به دانشجویان برگزیده این مسابقه کتابخوانی جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.
چهارمین کتاب از سومین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی “هشت بهشت”

منبع: