سرپرست جهاددانشگاهی فارس: جهاد دانشگاهی نماد موفقیت در تلفیق علم و ایمان است

ربات کشاورز: فارس سرپرست جهاد دانشگاهی استان فارس اصرار کرد که این نهاد انقلابی، نماد موفقیت در تلفیق علم و ایمان برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی است.
امیرحسین استقلال در دیدار با نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه جهاد دانشگاهی زمانی بازوی اجرائی انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها بود، اظهار داشت: تلفیق علم و ایمان همچون اهداف انقلاب فرهنگی بود و خوشبختانه جهاد دانشگاهی امروز نمادی از تلفیق علم و ایمان، نماد خود باوری نسل جوان و بازوی اجرائی نظام در زمینه علم و فنآوری است.
به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، استقلال از آمادگی جهاد دانشگاهی برای اجرای طرح های پژوهشی نیاز محور آگاهی داد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی طرح های فنآوری را با رویکرد جدید انجام می دهد و معتقدیم انجام این طرح های نوآورانه به توسعه شیراز و فارس سرعت می دهد.
استقلال استان فارس را یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور دانست و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی هم اکنون در بحث کشاورزی طرح های نوآورانه را دنبال می کند که در حال انجام می باشد.
سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس با معرفی ظرفیت های علمی، آموزشی و فرهنگی این نهاد اظهار داشت: ظرفیت های این نهاد علمی پژوهشی فرهنگی می تواند در رفع مشکلات کشور گره گشا باشد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس نیز قلمرو علم را وسیع توصیف و افزود: گستردگی حوزه علم و محدویت ها و نیازهایی که ما در ایران داریم، موجب می شود که مباحث علمی را چارچوب دار دنبال نماییم و جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی می تواند در این راه همراه بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.
ابراهیم عزیزی اصرار کرد که همه دستگاهها و بخش ها باید با شناسایی دقیق ظرفیت ها و مزیت های علمی استان، با یک برنامه ریزی منسجم در یک چارچوب مشخص حرکت نماییم.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: فارس در زمینه کارهای دامی و کشاورزی و فنآوری های نوین ظرفیت خوبی دارد اما متاسفانه نیازهای این حوزه ها خوب برطرف نشده است.
عزیزی با تأکید بر مزیت های منحصر به فرد استان در بعضی حوزه ها اظهار داشت: در کنار همه مزیت های پزشکی، کشاورزی، الکترونیکی و گردشگری استان فارس نباید از نیازهای مردم بی تفاوت بگذریم و اگر فعالیتی هم در این بخش ها به انجام می رسد باید با هدف رفع نیازهای مردم باشد.

منبع: