مدیر علمی تحقیقاتی مرکز آی وی اف جنرال لایف ایتالیا، درجمع سخنرانان کنگره پژوهشگاه ابن سینا

به گزارش ربات کشاورز، مسئول ارشد بخش علوم پایه انجمن باروری انسان و رویان شناسی اروپا (ESHRE) در جمع سخنرانان بیست وچهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا قرار گرفت.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر دانیلو سیمادومو در بیست وچهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا، «نگاهی جامع به ناباروری؛ از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» سخنرانی می کند.
دانیلو سیمادومو جنین شناس و مدیر علمی تحقیقاتی مرکز آی وی اف جنرال لایف ایتالیا است.
وی دارای مدرک دکتری رشته مورفوژنز و مهندسی بافت از دانشگاه ساپینزای رم و مؤلف بیشتر از صد مقاله در حوزه جنین شناسی است.
دکتر سیمادومو عضو کمیته اجرایی انجمن جنین شناسی، تولید مثل و تحقیقات ایتالیا (SIERR) و مسئول ارشد بخش علوم پایه انجمن باروری انسان و رویان شناسی اروپا (ESHRE) است و پژوهش های وی به مباحثی همچون لانه گزینی جنین و علائم اولیه حاملگی اختصاص دارد.
این دانشمند برجسته کمک سردبیر مجله تازه های تولیدمثل انسان و یکی از اعضای کارگروه ESHRE است که سفارش های عملی و تجارب موفق برای بیوپسی جنین را به روز رسانی می کنند. دکتر سیمادومو هم اکنون عضو کمیته دیگری در این انجمن هم است که درحال تهیه پیش نویس سفارش های کارآمد برای تعریف شکست مکرر لانه گزینی (RIF) و مدیریت بالینی آن است.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تکنولوژی های جدید علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، مدیریت گروه زیست شناسی و بیوتکنولوژی تولید مثل دانشگاه پاویا در مقطع کارشناسی ارشد با کمک پروفسور ماوریزیو زوکوتی از وظایف مهم ایشان در دانشگاه است.
بیست وچهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا، «نگاهی جامع به ناباروری؛ از تشخیص تا تولد نوزاد سالم»، در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ دیماه سالجاری با حضور اساتید و متخصصان برجسته ایران و جهان به صورت مجازی و حضوری برگزار می گردد و علاقه مندان برای حضور در این کنگره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت این کنگره به نشانی www.avicennacongress.com رجوع کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۵ و ۴۵۶، دبیرخانه این کنگره، تماس بگیرند.

منبع: