خرید عمده کاپوچینو

فروشگاه مستر کافی یکی از محبوب ترین فروشگاه ها در زمینه فروش عمده قهوه می باشد که خرید عمده نسکافه و خرید عمده کاپوچینو خود را می توانید از این فروشگاه انجام دهید و بهترین نوع قهوه ی مدنظر خود را از آقای قهوه تهیه نمایید.

لذت بردن از یک نوشیدنی گرم می تواند راهی عالی برای رسیدن به آرامش در طول روز باشد. نوشیدنی ‌های داغ و گرم می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از لاته‌ های رویایی گرفته تا انواع چای دم‌کرده، همگی دارای طرفداران بسیاری هستند. به خصوص در پاییز و زمستان، وقتی هوا خنک می شود، هیچ چیز به اندازه نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای نمی چسبد. چه عاشق چای یا قهوه باشید، یک لیوان گرم در زمانی که هوا سرد است می‌تواند به درمان تمام مشکلات شما کمک کند. شما چه از علاقمندان به قهوه، چه معتاد به چای و یا نوشیدنی های دیگر باشید، نوشیدنی های گرم زیادی برای مصرف در هنگام شروع هوای سرد وجود دارد. در ادامه برخی از محبوب ترین آنها معرفی خواهیم کرد.

 

چای

می توان گفت که چای، پرمصرف ترین نوشیدنی گرم روی کره زمین می باشد که در رتبه اول نوشیدنی های محبوب بوده و بعد از آن نیز قهوه رتبه دوم را دارد. اگرچه چای به دلیل فواید فراوان آن شناخته شده است، اما به دلیل طعم های منحصر به فرد و گاها بدیع نیز مصرف می شود.

امروزه در سراسر جهان انواع مختلفی از چایی از جمله چای سیاه، چای سبز، چای ماسالا، چای سفید، انواع چای های معطر و … وجود دارد. بنابراین وقتی در مورد چای صحبت می کنیم، انتخاب های زیادی داریم و گزینه ها تقریبا بی نهایت هستند.

چای ماسالا

یکی از چای های محبوب به خصوص در کافی شاپ ها، چای ماسالا است. کافی ‌شاپ ‌ها اغلب چای ماسالا یا چای لاته سرو می کنند که این نوشیدنی داغ که ترکیبی از طعم های ادویه ای است از کشور هند می آید، نوشیدنی شیرین و ادویه ‌ای که با دارچین، میخک، هل، زنجبیل و فلفل طعم ‌دار می‌شود.

در واقع می توان گفت که چای ماسالا یک چای سیاه شیرین با طعم ادویه است که با شیر شیرین سرو می شود و برای صبحانه یا چای عصرانه گزینه ای عالی است. این چای ادویه دار هندی خوشمزه را می توانید فقط در ۱۰ دقیقه درست کنید، هم چنین جهت خرید عمده چای ماسالا می توانید به فروشگاه مسترکافی مراجعه نمایید.

 

هات چاکلت (شکلات داغ)

هات چاکلت یا شکلات داغ، یک نوشیدنی عالی و البته محبوب برای کودکان و حتی بزرگسالان است که روش های مختلفی برای تهیه آن وجود دارد و می توانید خرید عمده هات چاکلت را از مستر کافی انجام دهید. متداول ترین روشی که برای تهیه هات چاکلت وجود دارد، ترکیب پودرکاکائو و سپس شیر و در نهایت خامه فرم گرفته می باشد. با این حال بهترین دستور العمل برای رسیدن به یک تجربه فراموش نشدنی از هات چاکلت، ترکیبی از شکلات سیاه ذوب شده، خامه، شیر، وانیل و شکر است.

 

قهوه و نسکافه

قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب در میان تمام افراد جهان می باشد که ذهن را بیدار می کند و به بسیاری از افراد انرژی می دهد. برخی افراد قهوه را سیاه، با شیر یا فقط با شکر می نوشند. تنوع انوع قهوه بسیار زیاد است و انواع مختلفی از آن برای هر سلیقه ای وجود دارد. قهوه اسپرسو، قهوه ترک، قهوه آمریکایی، لاته، ماکیاتو، کاپوچینو و … انواعی از قهوه های محبوب در سرتاسرجهان هستند.

فروشگاه مستر کافی یکی از محبوب ترین فروشگاه ها در زمینه فروش عمده قهوه می باشد که خرید عمده نسکافه و خرید عمده کاپوچینو خود را می توانید از این فروشگاه انجام دهید و بهترین نوع قهوه ی مدنظر خود را از آقای قهوه تهیه نمایید.

کاپوچینو

کاپوچینو یک فنجان کوچک اما قدرتمند از قهوه و یکی از معروف ترین نوشیدنی های اسپرسو است. این ترکیب عالی از شیر بخار پز، اسپرسو و فوم کف ‌دار تهیه می شود. کاپوچینو بسیار شبیه به لاته (کافه لاته) است، اما نسبت شیر بخارپز در آن ها متفاوت می باشد.

 

آدرس شعبه مرکزی : کرج ، بلوار ذوب آهن ، خیابان طالبی متین (قلمستان) پلاک ۹۲

آدرس شعبه ۲ : کرج ، گوهردشت ، خیابان داریوش ، بین قائم ۴ و زبیدی

آدرس کارگاه : کرج ، مهرشهر ، بلوار ارم ، خیابان ششم

شماره تماس :  09128035594

 

فروش عمده قهوه

https://mrcoffee1993.com/