سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی: جهاد دانشگاهی خوزستان، از پرافتخارترین سازمان ها است

به گزارش ربات کشاورز، خوزستان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه همیشه شاهد درخشش مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان بوده ایم، اظهار داشت: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان یکی از پرافتخارترین و باصلابت ترین جهادهای دانشگاهی در سراسر کشور است.

دکتر سیدرضی آقاسیدی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۲۰ دی ماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، اظهار نمود: ما در جهاد دانشگاهی نه ساختمان های آنچنانی و نه منابع درشتی داریم؛ تنها داشته همین فرهنگ و روحیه جهادی است و نیروهای جهاد، متبلورکننده فرهنگ جهادی و اخلاق در فضای حرفه ای هستند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علوی، رئیس پیشین جهاد دانشگاهی خوزستان اظهار داشت: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان یکی از پرافتخارترین و باصلابت ترین جهادهای دانشگاهی در سرتاسر کشور است. آقای دکتر علوی صادقانه خدمت کرد و با مدلی پیشرفته، صادقانه پیگیر بود تا بازآفرینی و تحول اتفاق بیفتد.

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی اظهار داشت: بعضی جهادها از آغاز تاسیس تنومند، پرافتخار و منسجم بوده اند مانند استان خوزستان؛ علیرغم این که شاید اینجا مستعد چندگانگی های بیشتری بود. با این وجود بعضی از استان هایی که ظاهرا هیچ چالشی در آنها دیده نمی گردد، از همان ابتدا متفاوت متولد شده اند.

آقاسیدی خاطرنشان کرد: علیرغم ظرفیت هایی که در استان خوزستان وجود دارد اما خوشبختانه هیچ چالشی به معنای بحران نداشتیم و شاهد بحران در جهاد دانشگاهی خوزستان نبودیم. همیشه شاهد درخشش مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان بوده ایم و از این پس هم با همدلی و انسجام در کنار هم اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع: