با حکم رئیس جهاددانشگاهی سرپرست جهاددانشگاهی ایلام منصوب گردید

ربات کشاورز: ایلام رییس جهاددانشگاهی در حکمی دکتر محمد پاکزاد را به عنوان سرپرست واحد استان منصوب نمود.
دکتر حسن مسلمی نائینی در حکمی دکتر “محمد پاکزاد” را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی ایلام منصوب نمود.
در این حکم آمده است:
انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی خصوصاً تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.
ضمن تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی نهادهای دولتی و خصوصی استان نسبت به موارد زیر کوشا باشید:
۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین
۲- تلاش در راستای جذب و بهره مندی از نیروهای جوان، مستعد و متخصص
۳- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در راستای انجام ماموریت های محوله
۴- تعامل سازنده با دانشگاه های استان و همکاری عمیق در زمینه علم و فرهنگ، فناوری و نوآوری
دکتر محمد پاکزاد، دانش آموخته ی دکترای زیست شناسی تکوینی است و به مدت ۱۸ سال به عنوان پژوهشگر، مدیر و مدرس سلول های بنیادی، در پژوهشگاه رویان مشغول به خدمت بوده اند.
رساله دکترای وی منتخب سال ۱۴۰۱ دانشگاه علم و فرهنگ شد و دارای ۳۶ مقاله علمی چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی ( h-index: ۱۴) است.
مدیر اداره آموزش پژوهشگاه رویان با سابقه برگزاری نزدیک به ۵۰ برنامه ملی و بین المللی در قالب کنگره، سمپوزیوم و انواع دوره های تخصصی، برنامه ریز و مدرس مدرسه بهاره سلول های بنیادی در دانشگاه حلب، سوریه (بهار ۱۴۰۰) و مدیر عامل و پژوهشگر ارشد شرکت دانش بنیان رویان بن سلول (فعال در زمینه سلول درمانی) به مدت سه سال و همکار اصلی در راه اندازی بانک سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان از دیگر سوابق علمی پاکزاد است.
همچنین دکتر نائینی در نامه ای جداگانه از زحمات سید غلامرضا حسینی، رییس سابق قدردانی نمود.
حسینی از دی ماه ۱۳۹۶ تا حالا رییس جهاددانشگاهی استان ایلام بود و اردیبهشت امسال از طرف دکتر طیبی رییس اسبق جهاددانشگاهی برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان رییس واحد استان منصوب شده بود.