نماینده قاین و زیرکوه در مجلس: انجام اقدامات پژوهشی حول حوزه فرهنگ از اقدامات مهم جهاددانشگاهی است

به گزارش ربات کشاورز، خراسان جنوبی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات پژوهشی حول حوزه فرهنگ از کارهای مهم جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب است که قبل از انقلاب خلا آن وجود داشت.
سلمان اسحاقی، امروز پنج شنبه ۱۳ بهمن در دیدار رییس جهاددانشگاهی کشور با امام جمعه قائن با اشاره به توجه ویژه امام جمعه به کارهای جهادی، اظهار داشت: جهاددانشگاهی یکی از موالید انقلاب و از یادگارهای امام راحل است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، وی با تأکید بر انجام کار جهادی در زمینه لابراتوار در این شهرستان، اشاره کرد: امام جمعه این شهرستان با تدبیر و دعوت از خیران به تکمیل زیرساخت های جهادی در شهرستان قاینات کمک به سزایی کرده است.
وی با اعلان اینکه با وجود رییس جدید جهاد دانشگاهی در استان امیدواریم در زمینه مدیریتی اتفاقات مبارکی افتد، بیان کرد: صدور مجوز تاسیس مرکز ناباروری توسط جهاددانشگاهی در استان یکی از خواسته های اساسی ماست چونکه مردم این منطقه به فرزند آوری توجه ویژه دارند.
اسحاقی با اعلان اینکه اکنون ۱۱ مرکز پایلوت سرطان سینه در کشور انتخاب شده که امیدواریم دوازدهمین مرکز در این شهرستان راه اندازی شود، اشاره کرد: مشکلی در حوزه تامین ابنیه درمانی نداریم.
وی با اعلان اینکه امیدواریم جهاددانشگاهی کشور حمایت بسیار خوبی را از مجموعه قاین داشته باشد تا در آینده ساختاری نظام مند از این نهاد در قاین داشته باشیم، تصریح کرد: امیدواریم با وجود تیم مدیریتی این مجموعه و مدیریت امام جمعه در زمینه خیرین برای مردم اتفاقات مبارکی رقم بخورد.