یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در البرز به پایان رسید

به گزارش ربات کشاورز، البرز مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز با شرکت ۱۲ تیم از دانشگاه های خوارزمی، آزاد، فرهنگیان، علمی-کاربری و پیام نور در سه مرحله برگزار شد و با برتری تیم دانشگاه خوارزمی به پایان رسید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، جهاد دانشگاهی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی را در جهت توسعه فرهنگ گفت و گو و گفتمان سازی نقد و نظریه پردازی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های استان برگزار می نماید. معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی را در ایام ۱۸ و ۱۹ و ۲۶ بهمن ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار کرد.

در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم چهار نفره از دانشگاه های فرهنگیان، خوارزمی، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پیام نور استان حضور داشتند که بعد از این رقابت سه روزه دو تیم ققنوس از دانشگاه فرهنگیان و تیم عدالتخواهان خوارزمی به فینال راه یافتند و در فینال تیم عدالتخواهان خوارزمی با کسب امتیاز بیشتر راهی مرحله منطقه ای مسابقات شد. اعضای تیم عدالتخواهان خوارزمی را مهدی باقری، حورا تواتری، محمدصادق مهریزی و ستایش کشاورز و اعضای تیم ققنوس را زینب سهرابی، ملینا مالداران، سینا قدسی و محمدرضا نوروزی تشکیل داده بودند.

مسابقات مناظره زمینه ای برای تمرین گفت و گو است

منبع: