با حکم رئیس جهاددانشگاهی؛ سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری جهاددانشگاهی انتخاب شد

به گزارش ربات کشاورز، با حکم رئیس جهاددانشگاهی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی انتخاب شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی با صدور حکمی مسعود ابراهیمی را به عنوان سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی منصوب نمود.
در این حکم آمده است:
«انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی خصوصاً تقویت نقش آفرینی اعضای آن سازمان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ارتقاءجهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن سازمان وامکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤید باشید.»
مسعود ابراهیمی، با مدرک دکتری هوافضا، دانشیار گروه هوافضای دانشکده مکانیک دانشگاه تربیت مدرس است.
وی از سال ۱۳۹۷ ریاست پارک علم و فناوری و دبیر شورای فناوری پارک مدرس بوده و سرپرستی مرکز پژوهشی طراحی سامانه های پرتاب دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، عضو شورای راهبری پروژه ارزیابی عملکرد پارکهای علم و فناوری، عضو شورای طرح ارتقای تراز بین المللی دانشگاه تربیت مدرس، عضو شورای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی دانشگاه تربیت مدرس، عضو کمیته بازبینی ماموریت های این دانشگاه و تالیف حدود ۵۰ مقاله علمی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.
مسلمی نائینی همین طور در نامه ای از خدمات صادقانه دکتر بهروز بادکو در زمان تصدی معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: