رییس جهاد دانشگاهی بیان کرد: خودباوری رمز موفقیت دانشگاهیان در نگاه امام خمینی (ره)

به گزارش ربات کشاورز، دکتر حسن مسلمی نائینی اظهار داشت: امام خمینی(ره) دائما می فرمودند که خودباوری را فراموش نکنید. به خصوص در حوزه های علمی، یکی از لوازم موفقیت دانشگاهیان اینست که به خودشان متکی شوند و معتقد باشند که می توانند اهداف را محقق کرده و قله های علمی را فتح کنند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی در رابطه با وظایف دانشگاهیان در برابر تحقق آرمان های امام خمینی (ره) اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که حضرت امام خمینی (ره) به ما یاد دادند خودباوری بود ازاین رو دانشگاهیان باید این باور را داشته باشند که «ما می توانیم» و اگر همین مسئله را که همواره مورد تاکید حضرت امام(ره) بود در نظر داشته باشیم یقیناً موفقیت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف کسب خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به جایگاه خودباوری در اندیشه امام خمینی(ره) و نقش آن در پیشرفت های علمی دانشگاهیان افزود: یکی از موارد مهمی که حضرت امام خمینی (ره) دائما می فرمودند این بود که خودباوری را فراموش نکنید. به خصوص در حوزه های علمی، یکی از لوازم موفقیت دانشگاهیان اینست که به خودشان متکی شوند و معتقد باشند که می توانند اهداف را محقق کرده و قله های علمی را فتح کنند.

دکتر مسلمی نائینی در رابطه با وظایف جهاد دانشگاهی در برابر تحقق آرمان های حضرت امام(ره) بیان نمود: اساسا از آغاز تشکیل جهاددانشگاهی، خودباوری شعار محوری آن بوده است و واقعا خیلی از پیشرفت هایی که در این نهاد حاصل شده با توانایی عزیزان جهادگر بوده است و باید در همین راستا پیش برویم تا بتوانیم پیشرفت های بیشتری برای کشور حاصل نماییم.