مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر

ربات کشاورز: الهام جبل زایجانی در مراسمی با حضور تعدادی از مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی بعنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی معارفه شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، الهام جبل زایجانی که طی حکمی از دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی بعنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر منصوب شده بود؛ سه شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ به همراه اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس معاونت هماهنگی و امور مجلس این نهاد، طی مراسمی در واحد هنر حضور یافته و فعالیتهای خویش را به طور رسمی شروع کرد.

در این مراسم که با حضور بهزاد رشیدی رئیس سابق جهاددانشگاهی هنر، معاونان و مدیران این واحد برگزار شد؛ رازانی ضمن تقدیر از رشیدی و اعضای واحد هنر و تلاشهای انجام شده در طول دوره ریاست ایشان در واحد هنر ابراز امیدواری کرد که این تغییر مدیریتی سر منشاء تزریق دیدگاه ها و انرژی جدید به مجموعه جهاددانشگاهی هنر شود.

مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی بیان نمود: با عنایت به دیدگاه و رویکرد مثبت دکتر مسلمی نائینی به مقوله هنر و جایگاه کلان آن در جهاددانشگاهی و با عنایت به سبقه فرهنگی این نهاد، احتیاج به تاثیرگذاری بیشتر و محوریت جهاددانشگاهی هنر در جهت اهداف جهاددانشگاهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دکتر مسلمی نائینی در نخستین بازدیدهای خود بعد از تصدی ریاست جهاددانشگاهی، از واحد هنر بازدید کردند و این نشان دهنده توجه ایشان به جایگاه هنر است. ازاین رو جهاددانشگاهی هنر وظیفه سنگین و مهمی در جهت بسترسازی های لازم برای اعتلای فرهنگ و هنر و تحولاتی که به باعث آن مقرر است در سرلوحه کارهای اثرگذار در جهاددانشگاهی کشور باشد، بر عهده دارد.

رازانی اضافه کرد: واحد هنر باید با ریل گذاری درست در حیطه هنر جریان ساز و منشاء تحولات و تاثیرات مثبت نه تنها در جهاددانشگاهی، بلکه در سطح کشور باشد. برای تحقق این مهم لازم است سند تحولی هنر در جهاددانشگاهی تدوین و بروزرسانی شود.

در ادامه صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی، ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی و فعالیتهای انجام شده در طول ریاست ایشان بر واحد هنر، انتصاب زایجانی را بعنوان سرپرست جدید این واحد تبریک گفت و اضافه کرد: جهاددانشگاهی هنر باید بعنوان محور فعالیتهای هنری در جهاددانشگاهی نقش آفرینی کندد.

سپس بهزاد رشیدی خلاصه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی هنر در طول سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ را بیان کرد.

ساختارسازی، سرمایه گذاری، زیربنایی و پشتیبانی، توسعه منابع انسانی، و شرح ترکیب نیروی انسانی واحد هنر در قسمت های مختلف، برنامه های و فعالیتهای رفاهی و پرسنلی، پرداخت بدهی های قبلی، توسعه ارتباطات سازمانی و انعقاد تفاهمنامه های همکاری، فعالیتهای شاخص فرهنگی، فعالیتهای شاخص مرکز مستندسازی دانش و فناوری، فعالیتهای شاخص آموزشی، انتشارات، راه اندازی و راهبری مرکز هنرهای نمایشی کاربردی، پی گیری ایجاد مرکز ملی روایت پیشرفت، گزارش عملکرد مالی و… همچون مواردی بود که رئیس سابق واحد هنر به بیان و تشریح آنها پرداخت.

در پایان الهام جبل زایجانی سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی رئیس سابق این واحد اظهار داشت: با توکل بر خدا باید از گذشته درس گرفته و با استفاده از نیروی انسانی و توانمندی های آنها، کمک و همکاری دانشگاه هنر و کوشش برای جذب حداکثری همکاریهای بیرون سازمانی بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و منشاء خیر و برکت برای کشور و جهاددانشگاهی باشیم.

منبع: