راه اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در پارک علم و فناوری استان مرکزی

به گزارش ربات کشاورز، مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: این مبادرت به منظور تعاملات بیشتر و استفاده از ظرفیتهای دو طرف انجام شد.

محسن مرادی در حاشیه افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار داشت: تفاهم نامه ای در هفته های گذشته به امضای دو طرف رسید و این دفتر در پی انعقاد تفاهم نامه مذکور در پارک علم و فناوری راه اندازی شد. امیدواریم راه اندازی این دفتر منجر به تعاملات و هم افزایی های بیشتر بین پارک و جهاد دانشگاهی شود و بتوانیم کارهای خوبی در عرصه علم و دانش استان انجام دهیم.

وی با تأکید بر این که جهاد دانشگاهی می تواند خدمات مختلفی به پارک و شرکت های دانش بنیان عرضه نماید، اظهار داشت: در جهاد دانشگاهی استان مرکزی در عرصه های مختلفی همچون آموزش های تخصصی، امور فرهنگی و امور رسانه ای ظرفیتهای بسیار خوبی داریم و تمام ظرفیتهای ما در اختیار پارک علم و فناوری و شرکت های مستقر در پارک قرار می گیرد.

مرادی با اشاره به کارهای جهاد دانشگاهی در عرصه های دانش بنیان و تجاری سازی اظهار داشت: این دفتر، دریچه ای برای همکاریهای بیشتر ما با پارک است. در گام بعدی همکاری نیز، افتتاح مرکز رشد مشترک نیم ور محلات را داریم تا در آن منطقه نیز بتوانیم موثر باشیم.

محمدعلی داستان، رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بستر همکاری را کامل نماییم و خدماتی که نیاز داریم را بتوانیم از مجموعه جهاد دانشگاهی دریافت نماییم. ما نیز نهایت همکاری را انجام خواهیم داد تا این تفاهم نامه نتایج خوبی در پی داشته باشد.

وی با اعلان اینکه تعریف دانش بنیان تغییر خواهدنمود و تعریفی بهتر و به روزتر خواهد داشت اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان استان مرکزی به مواردی همچون فضاهایی مانند سوله برای فعالیت نیاز دارند که امیدواریم بتوانیم با همکاری جهاد دانشگاهی و سایر دستگاهها این مشکلات را رفع نماییم.

زهره نعمتی، مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این دفتر، دستاوردهای خوبی برای حوزه فناوری استان داشته باشد و بستر فعالی را در مجموعه داشته باشیم تا مخاطبین هر دو دستگاه بتوانند استفاده خوبی از آن داشته باشند.

نعمتی اشاره کرد: نخستین اقدام ما در دفتر، برگزاری دوره ای تحت عنوان «دوره تربیت متخصص هوش تجاری» است که شرکت های دانش بنیانی که در حوزه هوشمندسازی مالی فعالیت دارند می توانند در این دوره شرکت نمایند و در آینده نیز دوره ها و برنامه های دیگری برای شرکت های مستقر در پارک برگزار خواهیم کرد.

منبع: