بازدید رئیس جهاددانشگاهی از مدرسه مهارت افزایی جهاددانشگاهی الزهرا(س)

به گزارش ربات کشاورز، رئیس جهاددانشگاهی از مدرسه تابستانه مهارت افزایی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) بازدید نمود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه با حضور در واحد الزهرا(س) از مدرسه تابستانه مهارت افزایی بازدید و در جریان امور و نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفتند.

رئیس جهاددانشگاهی در این بازدید از زیرساخت های جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و مدرسه تابستانه مهارت افزایی بازدید کرد و با حضور در مراسم سوگواری عزاداری سالار شهیدان، امام حسین(ع)، در طرح “با حسین حرف بزن” شرکت نموده و دست نوشته هایی را خطاب به اباعبدالله الحسین(ع)، مکتوب کرد.
قابل ذکر است که مدرسه تابستانه مهارت افزایی به همت جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با بیشتر از ۱۰۰ عنوان کارگاه آموزشی، شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ کار خویش را شروع کرد و فعالیت آن تا شهریورماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
این مدرسه در چارچوب سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان (دوره ویژه بانوان و دوره عمومی) ویژه خانواده های اعضای جهاددانشگاهی با هدف ارتقای خلاقیت و مهارت افزایی ویژه کودکان، آموزش های مهارت محور در اوقات فراغت ویژه نوجوانان، ارتقای سطح بهداشت روانی و افزایش کیفیت زندگی و توانمندسازی و ارتقای مهارت و داشتن مهارت های تخصصی برای اشتغال ویژه بزرگسالان، در چارچوب دوره و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت با رویکرد علمی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال به صورت حضوری و آفلاین (ویژه استان ها) در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، در نخستین روز از برگزاری مدرسه تابستانه مهارت افزایی در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه “مسی پلی(پرورش خلاقیت)” ویژه کودکان و کارگاه “نحوه عکاسی تبلیغاتی و ویرایش با موبایل” ویژه بزرگسالان برگزار شد.