انعقاد ۲ قرارداد با مبحث گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی لرستان

به گزارش ربات کشاورز، لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از انعقاد دو قرارداد با مبحث گیاهان دارویی در این واحد اطلاع داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، فرهاد فرامرزیان ۱۱ مردادماه ضمن اشاره به قابلیت های علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی این واحد، اظهار داشت: بعد از حل مشکلات و تقویت مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی این واحد واقع در بام لرستان، دو قرارداد در عرصه تولید گیاهان دارویی منعقد گردید.
وی ضمن اشاره به این قراردادهای منعقد شده در جهاد دانشگاهی لرستان، اضافه کرد: در چارچوب یک قرارداد مقرر است ۱۱۰ هزار قلمه گلدانی گل محمدی برای سازمان جهاد کشاورزی کردستان توسط جهاد دانشگاهی استان تولید شود.
فرامرزیان افزود: همینطور در چارچوب قراردادی دیگر ۵۳ هزار قلمه گلدانی گل محمدی برای سازمان جهاد کشاورزی گیلان تولید خواهد شد.
فرامرزیان با اشاره به اینکه این قراردادها توسط معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی لرستان منعقد شده ارزش این قراردادها را که در عرصه تولید گیاهان دارویی بوده یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان اعلام نمود.
این مسئول اضافه کرد: تلاش در جهت برندسازی و معرفی محصولات مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان از اولویت های کاری این واحد است.