رویداد تبادل فناوری در عرصه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق

ربات کشاورز: صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت توانیر، رویداد تبادل فناوری در عرصه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق را برگزار می نماید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری وزارت نیرو و شرکت توانیر، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد.
در این رویداد، نیازهای فناورانه از جانب صنایع بزرگ کشور عرضه و نمایشگاهی از دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان منتخب در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق برگزار می شود.
افزایش امنیت و تاب آوری صنعت آب و برق، بومی سازی و خودکفایی؛ توسعه استفاده از هوش مصنوعی در صنعت آب و برق؛ هوشمندسازی سنجش داده های صنعت آب و برق؛ داده کاوی آمار و اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی و توسعه؛ سامانه های بومی پایش و مدیریت مصرف آب و برق؛ کاهش تلفات در صنعت آب و برق، محورهای رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق است.
متقاضیان می توانند تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه از راه لینک forms.inif.ir/web/guest/energy در این رویداد ثبت نام کنند. ثبت نام برای همه شرکتهای دانش بنیان و فناور حوزه برق، ازاد و مجانی است.
یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکتهای دانش بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. هدف از برگزاری این رویدادها، به هم رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است.

منبع: