اقدامات دانشگاه علم و فرهنگ بمنظور ارائه مشاوره و راهنمایی به داوطلبان آزمون سراسری

به گزارش ربات کشاورز، مدیر گروه رشته مدیریت آموزش عالی دانشگاه علم و فرهنگ، اظهار داشت: در آستانه انتخاب رشته داوطلبان، دانشگاه علم و فرهنگ با بهره مندی از ظرفیتهای خود تلاش دارد تا به داوطلبان و خانواده های آنها مشاوره های لازم را بمنظور انتخاب رشته درست و دقیق تر را ارائه نماید.
دکتر محمدصادق بیجندی در گفت و گو با ایسنا اعلام نمود: دانشگاه ها در امتداد تحقق مسؤولیت اجتماعی خود وظیفه دارند در بازه های مختلف ایفای نقش کنند، در همین راستا دانشگاه علم و فرهنگ با بیش از ۳ دهه فعالیت درخشان در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال و دارای رتبه یک نوآوری در بین دانشگاه های کشور برمبنای رتبه بندی سایمگو در سه سال اخیر، با همکاری و همیاری بخش های مختلف دانشگاه مبادرت به برنامه ریزی ۴ همایش مشاوره انتخاب رشته نموده است. داوطلبان و علاقمندان به شرکت در این همایش ها می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس usc.ac.ir نسبت به ثبت نام رایگان اقدام نمایند.
وی همین طور به ارائه مشاوره های رایگان توسط اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب دانشگاه علم و فرهنگ به مخاطبین طی روزهای شنبه ۲۸ مرداد ماه لغایت سه شنبه ۳۱ مرداد ماه اشاره کرده و گفت: خیلی از داوطلبان آزمون سراسری نیازمند راهنمایی هر چه بیشتر درباب آشنایی با زیر نظام های دانشگاهی، مزیت ها، فرصت های رشته های تحصیلی، بازار کار رشته ها، ادامه تحصیل و مواردی از این قبیل هستند. بدین سبب دانشگاه با بهره مندی از ظرفیتهای خود تلاش خواهد نمود به داوطلبان و خانواده های آنها مشاوره های لازم را بمنظور انتخاب رشته درست و دقیق تر ارائه نماید.
بیجندی همین طور به امکان صحبت داوطلبان و خانواده های آنان با دانشجویان شاغل به تحصیل و فعالان انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری دانشگاه در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۱ مردادماه اشاره نمود و گفت: نسل جدید علاقمند است بمنظور انتخاب رشته درست علاوه بر مطالعه و بررسی های مختلف، از دانشجویان شاغل به تحصیل نیز اطلاعات مورد نظر در مورد رشته و دانشگاه را کسب نماید. به همین دلیل معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تمامی دانشجویان فعال در انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری دانشگاه درخواست نموده است در بازه اعلام شده در دانشگاه حضور داشته باشند تا در صورت مراجعه داوطلبان بتوانند تجربیات خودرا با آنان به اشتراک گذارند.

منبع: