نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: ایسنا اعتماد جامعه را جلب کرده است

ربات کشاورز: هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بامداد امروز (۲۸ مردادماه) با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا از فعالیت خبرنگاران و عکاسان این مجموعه بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اعلان اینکه رسانه ها همچون ائمه جمعه باید منتقل کننده صحبت های مسئولین به مردم و بازگو کننده مشکلات هستند، اظهار داشت: خبرگزاری ایسنا طی سالیان گذشته و حال همیشه بواسطه دانشجو بودنش توانسته اعتماد خودرا در بین مردم و مسئولین جلب نماید.

وی با اعلان اینکه رسانه ها باید به مدد مسئولان آمده و در پیگیری مشکلات نیز کوشا باشند، عنوان کرد: مشکلات نیز باید به خوبی مطرح شود و تمامی مراحل کاز و اقدامات مسئولان نیز بازگو شود تا مردم باخبر تلاش مسئولان برای حلس مشکلات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همین طور جهاد دانشگاهی را متفاوت با سایر دانشگاه ها دانست و عنوان کرد: جها دانشگاهی مانند سایر دانشگاه ها قوانین دست و پاگیر برای رفع نیازها ندارد و باتوجه به مشکلات می تواند قوانین خودرا به سمت رفع نیازها سمت و سو دهد و ماموریت خودرا در راستای حل مشکلات تغییر دهد.

وی با اشاره به این که حوزه های مأموریتی جهاددانشگاهی متنوع است، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی هزینه-درآمدی است و همین موضوع سبب شده تا تلاش خودرا تحقق اهداف و ماموریت هایش دو چندان کند.

عبادی زاده با اعلان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و متولد شده از انقلاب اسلامی است، افزود: جهاد دانشگاهی از یک جایگاه و اهمیت بالایی برخوردارست.

وی با اشاره به این که باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، اشاره کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور قطع از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.

منبع: