با ویژگی کاهش انتقال ویروس؛ نوشت افزارهای نانویی با خواص آنتی باکتریال به بازار ارائه شد

به گزارش ربات کشاورز، یک شرکت نانویی نوشت افزارهایی با خواص آنتی باکتریال تولید و به بازار عرضه می کند. این محصولات به ارتقاء سلامت کاربر کمک شایانی می کند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، مهران مهرزاد مدیر تحقیق و توسعه این شرکت در رابطه با محصولات این شرکت می گوید: محصولات نانویی پنتر از قبیل خودکار و پاک کن ها آنتی باکتریال، ماسه های جادویی آنتی باکتریال، سلامت محور هستند. همینطور چسب های نانویی داریم که به علت استفاده از فناوری نانو استقامت آنها بهبود یافته است.
مهرزاد اضافه کرد: بعضی از شرکت ها نظیر تولیدکنندگان صندلی های پلیمری، افزودنی های آنتی باکتریال را از شرکت ما تهیه می کنند. این افزودنی ها در حین فرایند تولید به مواد اولیه افزوده می شود. این کار باعث بروز خاصیت آنتی باکتریال در محصولات آنها می شود.
وی در ادامه اضافه کرد: بعضی از شرکتهای تولیدکننده خودرو هستند که به علت ماهیت و کاربری برخی قطعات علاقه مند هستند که آن قطعه ها آنتی باکتریال شود که آنها هم از این مواد استفاده می نمایند.
مهرزاد در رابطه با همکاری این شرکت با موسسه استاندارد اظهار داشت: موسسه استاندارد نمونه هایی از نوشت افزارها شرکتهای دیگر را برای شرکت ارسال می کند تا تست ها کیفی روی آنها صورت گیرد. یکی از این تست ها، نگارش خودکار است که در این تست کیفیت نوشتار خودکار بررسی می شود تا از روی این نتایج مشخص شود که آیا این محصول امکان دریافت نشان استاندارد را دارد یا خیر.
وی در رابطه با بازار صادراتی محصولات پنتر اظهار داشت: هم اکنون پاسخگوی نیاز داخل نیستم با این وجود به صورت غیرمستقیم محصولات ما به خارج صادر می شود. وقتی نوشت افزار آنتی باکتریال تولید می شود، به این معناست که اگر این خودکار و پاک کن چند ثانیه در دست بگیرید، تمام باکتری های مضر روی پوست از بین می رود. این نوشت افزارها می تواند جایگزین نوشت افزارهای موجود در بانک ها، بیمارستان و اداره های دولتی شود. این خصوصیت نوشت افزارهای پنتر بگونه ای است که باعث کاهش انتقال ویروس و بیماری خواهد شد.