فردا، روز نقش آفرینی ملت ایران

ربات کشاورز: بوشهر یک گام دیگر تا انتخابات بیشتر باقی نمانده، شور و هیجان رقابت چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی بیشتر شده است. هفته های گذشته بر استانهای مختلف کشور شور و هیجان زیادی حاکم بود.
سفرهای استانی کاندیداها و فعالیت ستادهای انتخاباتی یکی بعد از دیگری به تیتر اخبار تبدیل شد و فعالیت ها برای انتخابات در استانها با مناظره ها، سخنرانی تبلیغاتی کاندیداها و حامیان شاخص آنها شدت گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با تاکید بر لبیک گفتن به ندای رهبری جهت شرکت در انتخابات اظهار داشت: فردا مردم با نقش آفرینی خود، پشتوانه محکمی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران چه در سطح داخلی و چه بین المللی ایجاد می کنند.
علی احمدی زاده با تبریک دهه کرامت و اشاره به سخنان روز چهارشنبه حضرت آیت الله خامنه ای با مردم درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار نمود: در آستانه حماسه بزرگ انتخاب ۱۴۰۰، حضور حداکثری و انتخاب اصلح، دشمنان این انقلاب با تمام ابزار خود از ماه ها قبل به فکر ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ایران اسلامی جهت حضور نیافتن مردم پای صندوق های رای هستند. دشمن همیشه در تلاش است وانمود کند که ملت عزیز ایران رغبتی جهت شرکت در انتخابات ندارند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید نمودند، جمهوریت در نظام اسلامی، با مشارکت مردم محقق می شود و اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد، دشمن مجال زورگویی پیدا می کند. پس ما باید درک نماییم که رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی همین همراهی و مشارکت حداکثری مردم در صحنه های سرنوشت ساز سیاسی خصوصاً انتخابات ریاست جمهوری است.
این انقلاب با هدایت های عالمانه رهبری هر روز محکم تر شد
رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر افزود: مردم شریف ایران اسلامی همیشه به تاسی از امام امت، رهبر فرزانه انقلاب و شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی وفاداری خودرا با حضور حداکثری در تمام عرصه های انقلاب ثابت کرده اند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.
احمدی زاده اشاره کرد: حضور در انتخابات یک عمل واجب است. دشمنان خیلی از نیروهای تبلیغاتی و منافق را بسیج کردند تا کاری کنند که ملت پای صندوق های رای نیایند، اما در کشور ما پس از انقلاب اسلامی با مردم سالاری و اراده جوشان، مردم همیشه در صحنه بوده اند که اگر این نبود انقلاب ما یک سال هم دوام نمی آورد، ولی این انقلاب با هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری هر روز محکم تر شد.
وی اظهار نمود: بعضی انتخابات را بعضی فقط با یک بعد سیاسی می دانند، اما نظر ما این نیست، انتخابات مظهر حضور مردم، احقاق حقوق و مظهر اقتدار ملی یک کشور است تا مردم سرنوشت کشورشان را به دست خودشان رقم بزنند. از ملت شریف ایران و دانشگاهیان انتظار داریم آگاهانه انتخاب کنند و تصمیم بگیرند.
شرایط کشور قفل شده است
این مقام مسئول بیان کرد: شرایط کشور پیچیده و قفل شده است؛ در زمینه مدیریت مشکل وجود دارد همین وضعیت اقتصادی، معیشت مردم خصوصاً قشر ضعیف را خدشه دار کرده؛ بدین سبب باید علاوه بر شرکت در انتخابات کسانی را که برای رفتن به پای صندوق رای مردد هستند را تشویق نماییم.
علی احمدی زاده اشاره کرد: همه به وجود یک سری مشکلات و تنگناها واقف هستیم و رهبر معظم انقلاب همیشه این موارد را به مسئولان گوشزد کردند، مردم باید با انتخابی آگاهانه فردی انقلابی، مومن و پایبند به آرمان های نظام و انقلاب را انتخاب کنند که بتواند با برنامه در حوزه حل مشکلات جامعه گام بردارد.
وی افزود: با شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه کسی را بر کرسی ریاست بنشانید که درد و مشکلات تان را بشناسد، امروز کشور با مشکلات معیشتی، فساد و بیکاری دست به گریبان است، معضلاتی که باتوجه به ظرفیت های عظیم کشور همگی قابل حل هستند.
اینکه بنشینیم پشت میز و شعار بدهیم فایده ای ندارد
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: برای حل این معضلات به مدیر جهادی نیاز است. این که ما بنشینیم پشت میز و شعار بدهیم فایده ای ندارد.
وی با تاکید بر شناخت ظرفیت های هر استان بطور جداگانه اظهار داشت: با وجود ظرفیت عظیم دریا و پتانسیل انرژی در استان بوشهر باید باور داشت که می توان با بهره گیری از آنها خیلی از مشکلات را حل کرد.
در مسیر انتخابات شوراها از قومیت گرایی خارج شویم
این مسئول اظهار نمود: همزمانی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از اهمیت تشکیل شوراهای قوی، متخصص و توانمند غافل کند چونکه شوراها بعنوان پایه اصلی توسعه هر شهر به شمار می روند.
وی اشاره کرد: باید اهتمام شود که در راه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از قومیت گرایی خارج شد تا شاهد اتفاقی خوب برای نهاد شورا و آینده شهر باشیم.

منبع: