مزیت های تاپ کانتر بتن اکسپوز

ربات کشاورز: برای نگهداری کانتر بتن اکسپوز آن را روزانه با یک پارچه نرم و آب گرم پاک کنید. پاک کننده های خانگی ملایم مناسب هستند.

این صفحه کابینت بادوام و سفارشی ساخته میشوند. و میتوان به صورت کاملا اختصاصی و ایده آل برای خانه شما تولید گردد.

 

تاپ کانتر بتن اکسپوز و ملاحظات طراحی و اجرا

یکی از متریالهای امروزی برای تاپ کانتر اشپزخانه بتن اکسپوز هست. که در معماری مدرن و صنعتی بسیار پر طرفدار است. از جمله مزیت های تاپ کانتر بتن اکسپوز میتوان به شکل یک تکه و ال شکل آن اشاره کرد که مختص فضای شماست.

 

از انجایی که این تاپ کانتر ها به صورت سفارشی تولید میشوند برای معماری های خاص و مدرن انتخاب ایده است. برخی از معماران و کارفرما ها برای تکمیل معماری خانه خود از این تاپ کانتر ها برای امضا استفاده میکنند.

 

ملاحظات در هنگام سفارش تاپ کانتر بتن اکسپوز

در اولین گام باید توجه داشت با توجه به ابعاد کانتر امکان حمل و نقل به محل میسر هست یا نه؟

اگر ابعاد به گونه ای باشد که در هنگام حمل و نقل احتمال آسیب وجود داشته باشد نیاز به یک جعبه چوبی هست. که کل تاپ کانتر در آن محفوظ گردد.

با توجه به محل نصب و امکان تردد، قبل از ارسال باید توسط کارشناسان آرت بتن مورد بررسی قرار می گیرد.

 

در گام دوم باید به وزن کانتر طراحی شده دقت کرد که بیش از حد نباشد. زیرا کابینت استفاده شده باید توانایی تحمل وزن تاپ کانتر را داشته باشد.

 

برای از بین بردن احتمال تخریب کابینت نیاز به زیرسازی مناسب هست که کارشناسان آرت بتن نقشه اجرایی را تهیه میکنند.

 

در گام سوم باید ابعاد برش ها و تجهیزات مورد نیاز بررسی گردد. که پس از نصب نیاز به برش در محل نباشد.

 

گام چهارم پوشش ضد جذب برای تاپ کانتر هست. پس از تولید و قبل از ارسال در کارخانه کار کوتینگ به بهترین شکل ممکن انجام میگردد.

 

درباره ترک‌های احتمالی تاپ کانتر بتن اکسپوز

محصولات استودیو آرت بتن با نهایت دقت فرموله شده اند و از افزودنی های خاص در طرح اختلاط بتن، امکان ترک را تا ۰.۱ درصد کاهش داده است. و تقریبا ما هیچ وقت نگران ترک خوردن تاپ کانتر بتن اکسپوز پس از نصب و حین استفاده از آن نیستیم.

در صورت برخورد اشیا سنگین و نوک تیز اسیب کمی میبینند. و خوشبختانه امکان ترمیم همیشه وجود دارد.

 

نگهداری تاپ کانتر بتن اکسپوز

برای نگهداری کانتر بتن اکسپوز آن را روزانه با یک پارچه نرم و آب گرم پاک کنید. پاک کننده های خانگی ملایم مناسب هستند. استفاده از سفید کننده ، جوهر نمک و پاک کننده ها اکیدا توصیه نمیگردد و احتمال اسیب جدی برای پوشش سطح کانتر دارد.