برگزاری ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری در حاشیه اینوتکس ۲۰۲۲

یکی از برنامه های اینوتکس ۲۰۲۲ فروم حکمرانی تنظیم گری است که پیش بینی شده ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری بین فناوران و سرمایه گذاران اجرا شود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، سجاد عباسی فشمی دبیر اجرائی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس امروز در افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۲ که در محل پارک فناوری پردیس انجام شد اظهار داشت: نمایشگاه اینوتکس با شعار «نوآوری و فناوری زیر یک سقف» ده سال است که برگزار می گردد.

وی افزود: این نمایشگاه با سه هدف «سرمایه گذاری و سرمایه پذیری فناوری»، «همکاری های B۲B» و «شبکه سازی در زمینه فناوری» برگزار می گردد.

دبیر اجرائی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با اعلان اینکه ۴۰۰ استارت آپ شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می گردد که فناوران بتوانند مشکلات خودرا در توسعه کسب و جذب سرمایه مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از بخش های اینوتکس ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری در فروم حکمرانی تنظیم گری یا رگولاتوری دانش بنیان ها انجام می شود. مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس امروز در افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس که در محل پارک فناوری پردیس انجام شد اظهار داشت: یازده دوره است که بصورت سالانه فناوران و نخبگان به بهانه اینوتکس دور هم جمع می شوند. به گفته ی ایشان، امسال ۴۰۰ مجموعه استارت آپی و شرکت دانش بنیان در اینوتکس ۲۰۲۲ محصولات خودرا به معرض نمایش گذاشته اند. بگفته رییس پارک فناوری پردیس، طی ۱۰ سال برگزاری اینوتکس پارک از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده که برمبنای برآوردها این رشد ۵ برابر بوده است. صفاری نیا اظهار داشت: ۱۰ سال دیگر نیز این رشد پنج برابر خواهد شد. رییس پارک فناوری پردیس با اعلان اینکه سهم بزرگی از اقتصاد دانش بنیان بواسطه فعالیت شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس محقق شده افزود: این نشان میدهد که توانستیم به خوبی در اکوسیستم فناوری و نوآوری نقش آفرینی نماییم. به گفته ی ایشان، ما امید به آینده را در نسل آینده که در حوزه علم و دانش فعالیت می نمایند افزایش می دهیم و امکانات خوبی برای آنها فراهم نموده ایم.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از امروز شروع به کار کرد.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری در ایران است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می گردد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان و صنعتی داخلی، استارت آپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برگزار شده که تازه ترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط ارائه می شود.