یک محصول دانش بنیان امکان برگزاری نمایشگاه مجازی را ممکن کرد

ربات کشاورز: پلت فرم نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه داران فراهم می سازد تا آخرین محصولات و خدمات خودرا به طیف گسترده ای از مخاطبان از سراسر جهان بصورت مجازی عرضه کنند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ناصر محمودی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان که نمایشگاه مجازی را طراحی نموده است، اظهار داشت: نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه داران فراهم می سازد تا انواع کلیپ های ویدئویی، گالری عکس، اطلاعات متنی، اینفوگرافی و انواع کاتالوگ و بروشور با امکان دانلود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
حذف محدودیت مکان و زمان در نمایشگاه مجازی
وی اضافه کرد: در پلت فرم نمایشگاه مجازی بازدیدکنندگان به آسانی می توانند تنها با یک کلیک بوسیله کامپیوتر و یا تلفن همراه خود از این مکان بازدید نمایند. استفاده از پلت فرم نمایشگاه مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب وکار است تا با بهره بردن از فناوری به روز اطلاع رسانی چندرسانه ای محصولات و خدمات خودرا به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه کنند.
به گفته محمودی، هر آنچه در نمایشگاه های فیزیکی دارای محدودیت و هزینه ساز است در نمایشگاه های مجازی وجود ندارد. محدودیت در زمان و مکان هزینه های سنگین اجاره فضا، تجهیزات، حمل و نقل، دکوراسیون، چاپ و تبلیغات محیطی هیچ یک در نمایشگاه های مجازی دائمی وجود نداشته و مخاطبان در هر زمان و مکان می توانند محصولات یا خدمات کسب وکارها و مشاغل را مشاهده و بررسی نمایند و با دیگران به اشتراک گذارند.
مدیرعامل شرکت اشاره کرد: نمایشگاه مجازی امکان حضور تعداد بیشتری از مشتریان، ثبت کلیه کارهای بازدیدکنندگان و ارائه آن به غرفه داران، امکان فعالیت برای مدت طولانی تر و فراهم بودن امکانات مختلف در یک پلت فرم جهت تعامل بهتر با دیگر شرکت کنندگان است. تمامی این مزایا به افراد در صنایع مختلف کمک کرده تا با فعالیت در دنیای مجازی و نمایش محصولات و خدمات خود، سطح فروش و سود خودرا به میزان قابل توجهی بالا برند.
وی اشاره کرد: صاحبان کسب وکار می توانند با خرید پکیج سالانه آن حدود ۱۰۰۰ دلار به ازای هر غرفه از خروج ارز جلوگیری کرده و از نمونه داخلی آن با قابلیت های بیشتر بهره مند شوند.
محمودی اضافه کرد: نمونه های خارجی بر طبق امکانات متفاوتی که به غرفه داران ارائه می دهند و مدت زمانی که صاحبان کسب وکار می توانند از آن پلت فرم استفاده کنند متفاوت می باشد و بصورت تقریبی ماهیانه ۱۵۰ دلار هزینه آنست.
این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به اینکه در توسعه پلت فرم نمایشگاه مجازی از هیچ ماژول آماده ای استفاده نشده است، اظهار داشت: تمامی امکانات و قابلیت های این سامانه تحت وب از پایه کدنویسی شده و این موجب می شود محصول قابلیت توسعه و سفارشی سازی داشته باشد. همین طور از مزایای دیگر این محصول می توان به پنل جداگانه برای صاحبان غرفه جهت مدیریت محتوا اشاره نمود.

منبع: