پیام فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی

ربات کشاورز: دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی صادر کرد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی در متن پیام آمده است:
امروز درخت تناور انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی و پشتوانه ارزش های آمیخته با ایمان مردمی و تکیه بر باور《ایران قوی》از دوره نظام سازی گذر نموده و پای در فتح قله های رشد و تعالی نهاد است.
در این راه جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از بطن انقلاب و سرمایه ملی ظرفیت علمی و میدانی ازشمندی را برای پیوند میان عرصه های مختلف دانشی و حوزه های اجرا و همین طور ارتقای فاکتورهای علمی و فرهنگی کشور فراهم آورده است.
بدون تردید تاسیس جهاد دانشگاهی در شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۹ از ابتکارات ماندگار انقلاب اسلامی بوده که با تعامل اثربخش و ارتباط مناسب با دیگر نهادهای انقلابی و دولتی و همین طور مجاهدت یکایک کارکنان عزیز و سخت کوش به دوران بالندگی خود رسیده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) سالروز آن نهاد انقلابی را خدمت حضرتعالی و کلیه دانشجویان، اساتید و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال استمرار توفیقات بیش از پیش تان را در سایه سار عنایات خاصه بقیه الله اعظم(ارواحنا له الفداء) و هدایت خردمندانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

منبع: