معاون هماهنگی امور مجلس جهاد دانشگاهی: حرکت آینده نگرانه و افق گشا در راه آینده در دستور کار جهاددانشگاهی است

به گزارش ربات کشاورز، مرکزی معاون هماهنگی امور مجلس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: باید با نگاهی آینده نگرانه و افق گشا در راه آینده حرکت نماییم.
دکتر حسن فارسی ۲۱ دیماه ۱۴۰۱ در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به شعار ما می توانیم و با اعلان اینکه این شعار در عرصه های مختلف کشور محقق شده است، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در عرصه هایی نقش آفرینی کرده که دستش خالی بوده است.
وی با اعلان اینکه اگر پژوهشگاه درمان ناباروری، پژوهشکده انار، سنگ و ایکنا و ایسنا فعال می باشند، در حقیقت پشتیبان مسئولان جهاد دانشگاهی در انجام وظایف و حرکت به سمت دستیابی به اهداف هستند، اظهار داشت: امروز حقوقی که پرسنل این مجموعه دریافت می کنند، به نسبت دیگر مجموعه ها کمتر است و تلاش داریم که معیشت و سلامت اعضای جهاد دانشگاهی در اولویت قرار گیرد تا همکاران دغدغه کمتری داشته باشند.
فارسی با تاکید براینکه هر مجموعه و هر فردی در طول زندگی با مشکلاتی مواجه می شود ولی مسلما این مشکلات خلاقیت را رقم می زنند، اظهار داشت: باید با نگاهی آینده نگرانه و افق گشا در راه آینده حرکت نماییم که این امر در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد و تلاش می شود که راهبردها به گونه ای تعریف شود که اثرات آن در استانها دیده و لمس شود.
وی با اشاره به تغییرات در سیستم مدیریتی کشور و جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: امید است در دوران مسئولیت بتوانیم رضایت خداوند و مردم را با کمترین هزینه و بهترین عملکرد رقم بزنیم. حل مشکلات با هم افزایی حاصل می شود و انتظار می رود که نقش آفرینی جهاد دانشگاهی را با پشتوانه شبکه علمی جهاد دانشگاهی در کل کشور شاهد باشیم.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، فارسی همین طور در بدو ورود به استان مرکزی با فرزاد مخلص الائمه استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: