پایش سلامت جانبازان دفاع مقدس توسط مرکز دم همزمان با روز جانباز

ربات کشاورز: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی (دَم) و در آستانه ولادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز، نزدیک به ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی و نخاعی استان تهران پایش سلامت شدند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مسعود آسیما، مدیر مرکز درمان در منزل دَم با بیان این خبر اظهار داشت: در سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بنا به وظیفه ذاتی خود و همین طور تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، چندین سال است که ارائه خدمات درمانی و مراقبتی در منزل به این عزیزان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با اعلان اینکه این مرکز از سال ۸۸ خدمات پزشکی و پرستاری، فیزیوتراپی و پیراپزشکی در منزل را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می دهد، اضافه کرد: در طرح پایش سلامت جانبازان نیز این عزیزان توسط پزشک عمومی و پزشکان متخصص داخلی، روانپزشکی و پوست معاینه می شوند و همین طور آزمایش های لازم از ایشان صورت خواهد گرفت و از نظر سلامت قلب نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

آسیما در آخر اشاره کرد: این طرح از ۲ اسفندماه شروع شده و تا ۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل (دَم) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با مجوز وزارت بهداشت، کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل را همچون ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری و تزریقات، دندانپزشکی در منزل، انجام تست کرونا و نمونه گیری و آزمایش، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل، مشاوره تلفنی پزشکی و صدور گواهی فوت بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل به شهروندان تهرانی ارائه می کند. شهروندان تهرانی در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی مذکور در منزل کافی است با شماره تلفن ۶۴۰۶۴ و ۶۷۳۹۸۸۸ تماس بگیرند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از کل خدمات و نحوه خدمت رسانی به پایگاه اینترنتی به آدرس https: //dam.clinic مراجعه کنند.

منبع: