سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاد دانشگاهی انتخاب شد

به گزارش ربات کشاورز، دکتر تیمور مرجانی بعنوان سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاد دانشگاهی انتخاب شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی در حکمی، دکتر تیمور مرجانی را بعنوان سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه این نهاد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«براد جهادگر جناب آقای دکتر تیمور مرجانی

نظر به سوابق، تجربیات و شایستگی های جناب عالی به جهت این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل تعالی سایه انسانی و توسعه رفاه منصوب می شوید.

انتظار دارم با عنایت به ماهیت نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی و نقش بی بدیل سرمایه انسانی این نهاد در ترویج فرهنگ جهادی در جامعه و تحقق آرمان های مقدس جهاد دانشگاهی؛ برای ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه سازی ارزش ها و اخلاق متعالی در این نهاد همت بگمارید.

استفاده از دانش و فناوری های روز، برنامه ریزی و تلاش جهادی برای تعالی و توانمندسازی سرمایه انسانی، بازآفرینی نظامات جذب، نگهداشت و خروج اعضا و همچنین، طراحی مسیرهای شغلی و ارتقای عادلانه، برنامه ریزی مطلوب برای جذب و مدیریت نخبگان، تقویت فضای نوآوری، مسولیت پذیری و پاسخگویی، بهبود مستر وضعیت عمومی، حرفه ای و رفاهی جهادگران در تعامل سازنده با همه ی اعضا و حوزه های تخصصی، خصوصاً مدیران کل محترم ستادی معاونت و اقدام سریع، دقیق و خلاقانه و الگوساز با رعایت حق الناس و حقوق بیت المال از شما و همکاران ارجمند آن اداره کل مورد انتظار می باشد.

توفیق بیشتر از پیش جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

دکتر تیمور مرجانی، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی با مدرک دکتری مدیریت از دانشگاه تکنولوژی مالزی (UTM) است که سابقه ریاست پژوهشکده مطالعات توسعه و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی این نهاد، مشاور دفتر ارزیابی عملکرد مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛ مشاور مالی و سرمایه گذاری و تحلیل سیستمها بنیاد شهید و امور ایثارگران – معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری؛ مشاور منابع انسانی و نظام های مدیریتی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عضو کمیته سرمایه انسانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور؛ عضو هیأت اجرائی منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطالعات (ICT) و… در کارنامه خود دارد.

این مجری برگزیده دانشگاهی، طرح طراحی مدل شایستگی های عمومی مدیران دستگاههای اجرائی کشور، مدرس دروس رشته مدیریت منابع انسانی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ است که تا حالا اجرای ده ها طرح تحقیقاتی در حوزه های طراحی مدل شایستگی، ارزیابی و توسعه مدیران؛ پیاده سازی نظام مدیریت دانش و.. در سازمان های مختلف ملی عهده دار بوده است.

همچنین در نامه ای جداگانه، از کوشش های دکتر عادل تقوی که به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه علم و فرهنگ منصوب گردید، در مدت زمان فعالیت بعنوان مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر شد.

 

منبع: