موسوی: دولت توجه ویژه ای به جهاد دانشگاهی داشته باشد

به گزارش ربات کشاورز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که دولت باید توجه ویژه ای به جهاد دانشگاهی داشته باشد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی پس از ظهر امروز (سه شنبه- ۱۶ اسفند) و در آخرین روز برگزاری نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی»، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی ترکیب دو کلمه دانشگاه و جهاد است که جهادی بودن و داشتن فناوری نشان از پیشرفت این مجموعه دارد.
وی ضمن اشاره به این که این نهاد مولود جوانان انقلاب است، اضافه کرد: این نهاد هم دارای جوانان تحصیل کرده است و هم در حوزه های مهمی همچون ناباروری کارهای خوبی انجام داده است که جوانان ما از طرق مختلف به این مجموعه رجوع می کنند تا از دستاوردهای آن استفاده نمایند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم واحدهای این نهاد به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشته باشند و از منابع قوی آنها استفاده نمایند و ما هم در مجلس هر جا که صدمه ای وارد شد این صدمه ها را به صورت کارشناسی دریافت می نماییم تا در کمیسیون های مختلف که بنده هم در کمیسیون اقتصادی و تلفیق مجلس حضور دارم بتوانیم صدمه ها و خلاء های موجود را حل نماییم تا بالندگی در این مجموعه بسیار بزرگ روز به روز برای مردم و دانشگاهیان و بخصوص جهاد دانشگاهی مشهود باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تکیه بر وجود پزشکان و منابع انسانی خوب در جهاد دانشگاهی بیان نمود: دولت باید توجه ویژه ای به این نهاد داشته باشد. ما هم بعنوان مجلس در بودجه عدد و رقم خوبی را برای این مجموعه مهم و حساس در نظر گرفته ایم.
نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) شروع شده بود و امروز سه شنبه در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

منبع: