رئیس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت هفته دولت اعلام کرد آمادگی جهاد دانشگاهی برای رفع نیازهای کشور و تحقق پیشرفت دانش بنیان

به گزارش ربات کشاورز، رئیس جهاددانشگاهی در پیامی با پاسداشت یاد و خاطره معلمان سنگر علم و عمل، شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و ضمن تقدیر از رئیس جمهور و اعضای محترم کابینه ی دولت مردمی سیزدهم برای حمایت های پرارزش از این نهاد انقلابی، آمادگیِ جهاددانشگاهی را برای برداشتن گامهای بزرگ در زمینه رفع نیازهای کشور و تحقق پیشرفت دانش بنیان اعلام نمود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ در پیام دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی بمناسبت فرارسیدن هفته دولت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای نخستین شهریورماه به پاسداشت یاد و خاطره ی معلمان سنگر علم و عمل و مجاهدت و ایثارگری، شهیدان رجایی و باهنر در کشورمان به نامه هفته دولت مزین گشته است.

نام گذاری سالگرد شهادت این فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء بعنوان هفته دولت این پیام روشن را به همراه دارد که نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم راه و سبک مدیریتی این دو شهید صدر انقلاب را به منزله شاخصی برای فعالیت دولتمردان در نظر گرفته است؛ شهیدانی که به راستی مصداق ایمان اخلاص، تلاش مؤمنانه و پایبندیِ بی بخشایش به اصول در مقابله با مشکلات محسوب می شوند.

بی گمان فرارسیدن هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج بخشی از تلاشهای صادقانه، متعهدانه و مخلصانه ی دولت نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر آشنا گردند و دروغ و کذب بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام در خصوص ناکارایی و ناتوانی این نظام، آشکارتر شود.

جهاددانشگاهی هم بعنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی، از زمان تشکیل تا امروز، همواره در تلاش است که در حد توان با اتکا به دانش و ظرفیت علمی و تحقیقاتی اش برای حل مشکلات نظام و کشور در حوزه های مختلف ورود کرده و نقش خویش را در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ایفا کند و به دنبال آن، باری را در حل مسائل بر زمین مانده از دوش دولت بردارد.

جهادگران جهاددانشگاهی بر تعهد خود به ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر تأکیددارند و راه و روش به یادگار مانده از آنان را که در واقع پرچم های تعیین کننده ی خط مشی دولت و نظام جمهوری اسلامی است، سرلوحه کار قرار داده اند.

در انتها ضمن عرض تبریک این هفته ی مهم و تأثیر گذار و تقدیر از رئیس جمهور و اعضای محترم کابینه ی دولت مردمی سیزدهم برای حمایت های پرارزش از این نهاد انقلابی، آمادگیِ خویش را برای برداشتن گامهای بزرگ در زمینه رفع نیازهای کشور و تحقق پیشرفت دانش بنیان با تاکید بر ایمان، امید و اعتماد به جوانان اعلام می داریم.

منبع: