دهقانی با محکومیت جنایت صهیونیست ها در غزه تاکید کرد؛ آمادگی جامعه علمی و نخبگانی کشور برای پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش ربات کشاورز، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ضمن محکومیت جنایت اخیر صهیونیستها، آمادگی جامعه علمی و نخبگانی ایران را برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، متن پیام روح الله دهقانی به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مّؤْمنین»
با آنها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آنها را رسوا می سازد و شما را بر آنان پیروز می کند و و بر قلب مومنان مرهم می نهد.
(سوره توبه، آیه ۱۴)
اقدام جنایتکارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه و سکوت و انفعال حامیان حقوق بشر آمریکایی، بار دیگر بر یک بام و دو هوای کشورهای غربی و حامیان رژیم جعلی اسرائیل مهر تأیید زد.
در روزی که همه آزادگان عالم در بهت و عزای انسانیت نشسته اند، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمله به بیمارستان «المعمدانی» را بشدت محکوم کرده و آمادگی جامعه علمی و نخبگانی کشور را برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد. بی گمان، وعده نصرت و نجات الهی، بهترین پشتوانه برای آرامش و امید امت اسلامی است.»

منبع: